Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при ускоряване на 1.9 JTD-145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при ускоряване на 1.9 JTD-145

    Проблема се появиява най-вече,като е на втора или трета скорост(мисля,че там най-много се осеща заради тягата-не исключвам и другите предавки и там сущо го има)-при ускорение м/у 2500 и 3000 забива,все едно си дърпам риязко крака от газта-като чели турбото спира за момент да работи или се запушва нещо-(крака ми е до дупка натиснал педала!!!!).След 3000 прдължава да ускорява нормално!Или за да се оправи си дърпам крака в тоя момент на забиване,и после пак натискам-мисля че се оправя така.Има и друго,че не всеки път го прави(око 70% до като карам го прави-мисля) !!!Един разбирач на дизелови алфи ми се качи в колата да кара,и ми каза че като я режел триябвало да припушва(няма никав дим отзад).Махнахме с него и кабела на дебитомера-ама никава промяна-плюс това колата харчи много икономично 5/100 и 8/100.
    Last edited by bibulse; d.m.y г., 23:01.

  • #2
    Лампа някаква светва ли на таблото?
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Никаква!

      Comment


      • #4
        и аз съм точно така. сякаш за момент самото турбо прекъсва, за части от секундата сякаш колата няма турбо, а е обикновена печка. и в следващия момент пак дърпа.. отдавна го забелязвам това, дано не е проблем де

        sigpic
        Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
        http://caralyze.bg/user-car/12/42

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от albuss Покажи съобщение
          и аз съм точно така. сякаш за момент самото турбо прекъсва, за части от секундата сякаш колата няма турбо, а е обикновена печка. и в следващия момент пак дърпа.. отдавна го забелязвам това, дано не е проблем де
          здр.колеги, мисля че е от 1- дебитомер. 2-проблем с уестгейта на турбината. 3- или комбинация от двете + задръстен катализатор.След като смених дебитомера и си поиграх с лостчето на уестгейта и след като изчистих катализатора от съдържанието му като че ли забиването почти изчезна. изчезна напълно едва след като промих мозъка на ЕКУто .
          145 1,9 JTD [6:06:37 AM] emigranta_de каза: a JTD varvat mnogo . Печка POWER

          Comment


          • #6
            По принцип тези моторетки си имат един бъг - при резко ускоряване, на около 2700 оборота, има едно 'замисляне' за части от секундата. Доколкото знам, така е, защото тогава отварят уейстгетът, за да разтовари турбината и с ремап уж се изглаждали софтуерно нещата.
            Подчертавам, че не става дума за 'забиване на предницата', а за лееко замисляне при ускоряването и то за части от секундата.
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
              По принцип тези моторетки си имат един бъг - при резко ускоряване, на около 2700 оборота, има едно 'замисляне' за части от секундата. Доколкото знам, така е, защото тогава отварят уейстгетът, за да разтовари турбината и с ремап уж се изглаждали софтуерно нещата.
              Подчертавам, че не става дума за 'забиване на предницата', а за лееко замисляне при ускоряването и то за части от секундата.
              Всички JTD мотори който съм карал са така!
              145 QV ex.
              146 Boxer TOTAL ex.
              147 T.S. Sele top

              Lancia Dedra 2000 16

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                По принцип тези моторетки си имат един бъг - при резко ускоряване, на около 2700 оборота, има едно 'замисляне' за части от секундата. Доколкото знам, така е, защото тогава отварят уейстгетът, за да разтовари турбината и с ремап уж се изглаждали софтуерно нещата.
                Подчертавам, че не става дума за 'забиване на предницата', а за лееко замисляне при ускоряването и то за части от секундата.
                Точно при всички JTD мотори е така...Аз съм с 156 2.4 JTD и при мен е същото...Нямай грижи...
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  за турбото

                  Колеги, не разбирам много от коли, ама това внезапно забиване за няколко секунди над 2500 оборота (при което газта не реагира) ми го правеше турбото на Зетата (светваше ми и жълта лампичка "К" на таблото). Отидох на сервиза за турбини, тествахме колата с манометър май беше и като направи тоя проблем се оказа от неработещ датчик на налягането на турбината. Смениха го с нов и вече няма ядове.
                  Все си мисля че проблема и тук е същия, отиди на такава диагностика. Аз карах така сума ти време, но не бе приятно докато форсирам за да изпреварвам и се спъваше колата.
                  Успех!
                  Alfa 156 2.0 - ех,
                  Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                  Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                  Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                  Comment


                  • #10
                    и при мен го имаше същото...турбината замина...ще видим с "новата "как ще бъде
                    Mercedes C 200 compressor

                    Comment


                    • #11
                      добре, а ако се махне катализатора, предпоставка ли е, че ще се увеличи разхода? или е по-удачно да се рециклира?! а като казах рециклиране - успешно ли би било рециклирането на турбото?

                      и един въпрос към шоферите на 1,9 ЖТД - каква скорост сте развивали най-много? защо си мисля, че моите 190 км/ч са малко...

                      sigpic
                      Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                      http://caralyze.bg/user-car/12/42

                      Comment


                      • #12
                        1. Махането на катализатора не вдига разхода.
                        2. Дали една турбина е за ремонт, рециклиране или смяна с друга преценяват в специализирания сервиз. Ако нямаш оплаквания от нея, си караш не не пипаш
                        3. По книга 146 жтд ги дават макс скорост 180+ малко. Повече не ти и трябват
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13

                          sigpic
                          Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                          http://caralyze.bg/user-car/12/42

                          Comment


                          • #14
                            http://vbox7.com/play:557515cc
                            Това не е топ спиид просто си джиткаме

                            (това само за справка )
                            http://luchi.bg/ Парапети

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от DiabL0 Покажи съобщение
                              http://vbox7.com/play:557515cc
                              Това не е топ спиид просто си джиткаме

                              (това само за справка )

                              "No Comment! Just Alfa Romeo!", но моята що не може? нали уж е АлфаРомео... не че толкова ме е яд, само да не е от дебитомер или някоя дюза да прай нещо (не че разбирам де...)

                              като ти погледна стрелката на горивото, да не би да бързаш за бензиностанция, че караш с над 200
                              Last edited by 146_JTD; d.m.y г., 08:08.

                              sigpic
                              Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                              http://caralyze.bg/user-car/12/42

                              Comment

                              Working...
                              X